F.A.Q. Pytania

W jakim celu służy serwis przebiegpojazdu.pl?
Nasza witryna internetowa została stworzona, aby pomóc klientom przy podjęciu decyzji zakupu pojazdu sprowadzonego z zagranicy, lub pochodzącego z Polski.

Dlaczego mam sprawdzać auto, które zamierzam kupić?
Często okazuje się, że samochody sprowadzone do Polski jako używane, po przekroczeniu granicy doznają cudownego zdarzenia i tracą na przebiegu co najmniej 100 tys. km. Prawie połowa z nich jest powypadkowa. Oczywiście te fakty nie dyskwalifikują pojazdu, ale mają zdecydowany wpływ na jego wartość.

Jak zamawiać usługę?
Przejdź do naszego sklepu internetowego:
– wybierz odpowiednią usługę (produkt),
– przeczytaj jej opis,
– jeśli masz wątpliwości, czy Twoje zlecenie podlega pod profil naszej usługi, wyślij zapytanie o możliwości jej realizacji przez formularz na stronie KONTAKT,
– wrzuć wybraną usługę (produkt) do koszyka,
– wypełnij formularz z danymi i dołącz zdjęcia, skany, lub inne dokumenty jeśli takie posiadasz,
– dokonaj płatności on-line,
– otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

Kiedy można składać zamówienia ?

Nasz sklep internetowy jest czynny 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, przez cały rok. Natomiast samochody sprawdzamy w dni robocze od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy.

Jakie dane osobowe muszę podać podczas składania zamówienia?
Dbamy o prywatność naszych klientów i wymagamy tylko dane niezbędne do realizacji zlecenia i potwierdzenia statusu płatności: imię, nazwisko, adres, e-mail. Zakładamy, że nasi klienci są osobami dorosłymi i nie interesuje nas ich data urodzenia.

Czy jest wymagany mój numer telefonu?
Podawanie numeru telefonu nie jest obowiązkowe, jednakże jego znajomość pozwala nam na wysłanie SMS-u, lub kontakt np. w przypadku błędnego numeru VIN.

W jaki sposób mogę zapłacić za zlecenie?
Współpracujemy z niezależnym od nas serwisem dotpay.pl, dzięki któremu możesz bezpiecznie dokonać płatności BLIK-iem, lub szybkim przelewem bankowym on-line. System obsługuje większość polskich banków.

Płatność możesz też zrealizować za pomocą PAYPAL, nawet jak nie masz założonego konta w tym serwisie, przy użyciu karty płatniczej wybierając opcję z założeniem konta, lub bez zakładania konta.

Jak mam postąpić, jeśli przekierowanie do płatności pokazuje błąd?
Możesz kolejno ponowić płatność, ponowić zamówienie, lub wybrać inną metodę płatności, np. Paypal. Zamówienie realizujemy tylko jednokrotnie i pobieramy tylko jedną płatność.

Jak długo mam czekać na realizację zlecenia?
Zamówienia realizujemy zwykle w czasie do 24 godzin od chwili otrzymania płatności, licząc od najbliższego dnia roboczego. Z reguły zlecenia otrzymane do godziny 14-tej staramy się wykonać tego samego dnia. Najczęściej oczekiwanie na raport trwa parę godzin. W przypadku jakichkolwiek trudności natychmiast informujemy o tym klientów. W przypadku pilnych spraw można nam wysłać zapytanie przez formularz KONTAKT i wtedy dostarczymy historię serwisową, lub ostatni przebieg na podany adres mailowy, jeszcze przed zredagowaniem gotowego raportu.

Czy jest możliwość sprawdzenia pojazdu o godzinie 21-szej?
Praktycznie realizacja pilnego zlecenia na ten sam dzień jest możliwa do godziny 15-tej. Zlecenia pilne mogą się wiązać z dodatkową opłatą.

Jaką drogą otrzymam mój raport?
Gotowe raporty dostarczamy wyłącznie drogą elektroniczną na adres mailowy podany nam przy składaniu zamówienia. W pierwszej kolejności zwykle wysyłamy wiadomość z historią pojazdu wraz z załącznikami w formacie PDF (wyposażenie, instrukcja). W przypadku potrzeby możemy zredagować wiadomość z historią w formie raportu PDF do wydruku. Do jego odczytania będziesz potrzebował bezpłatny program Adobe Reader. W przypadku braku tego programu, możesz go ściągnąć tutaj.
Nie zapomnij sprawdzić, czy nasza odpowiedź nie trafiła do folderu SPAM w Twojej skrzynce.

Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem mojego raportu do 24 godzin w dniu roboczym?
Przede wszystkim sprawdź folder SPAM w Twojej skrzynce. Jeśli nie znalazłeś naszego raportu, to napisz zapytanie o raport korzystając z formularza na stronie KONTAKT.

Co się stanie w przypadku niepowodzenia realizacji zlecenia?
Weryfikacja pojazdów nie jest nauką ścisłą i czasami z różnych powodów (np. zupełny brak wpisów w bazie serwisowej) może dojść do niewykonania usługi. W tym przypadku proponujemy klientowi do wyboru:
– uzupełnienie dokumentów sprawdzanego auta, np. o dowód rejestracyjny, lub książkę serwisową,
– sprawdzenie innego auta,
– zwrot wpłaconej sumy.

Jakiej kategorii pojazdy mogę sprawdzić w tym serwisie?
Sprawdzamy samochody osobowe, busy, furgony, dostawcze do 3,5 tony z zachowaniem warunków poszczególnych usług. Większe pojazdy tylko na indywidualne zamówienia.

Co mam zrobić, jeśli nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie?
W tej sytuacji zapraszamy do wysłania zapytania przez formularz na stronie KONTAKT.