Sprawdź historię serwisową i przebieg pojazdu sprowadzonego z zagranicy: Francja, Belgia i inne kraje.

F.A.Q. Pytania

W jakim celu służy serwis przebiegpojazdu.pl?
Nasza witryna internetowa została stworzona, aby pomóc klientom przy podjęciu decyzji zakupu pojazdu sprowadzonego z zagranicy.

Dlaczego mam sprawdzać auto, które zamierzam kupić?
Często okazuje się, że samochody sprowadzone do Polski jako używane, po przekroczeniu granicy doznają cudownego zdarzenia i tracą na przebiegu co najmniej 100 tys. km. Prawie połowa z nich jest powypadkowa. Oczywiście te fakty nie dyskwalifikują pojazdu, ale mają zdecydowany wpływ na jego wartość.

Dlaczego mam płacić za tą usługę, jeśli inne serwisy robią to za darmo?
Możesz dokonać bezpłatnej weryfikacji na stronie rządowej, ale dla samochodów już zarejestrowanych w Polsce i tylko ich historię w kraju. My natomiast sprawdzamy pojazdy za granicą, nie jesteśmy instytucją rządową i ponosimy koszty naszej działalności.

Jak zamawiać usługę?
Przejdź do naszego sklepu internetowego:
– wybierz odpowiednią usługę (produkt),
– przeczytaj jej opis,
– jeśli masz wątpliwości, czy Twoje zlecenie podlega pod profil naszej usługi, wyślij zapytanie o możliwości jej realizacji przez formularz na stronie KONTAKT,
– wrzuć wybraną usługę(produkt) do koszyka,
– wypełnij formularz z danymi i dołącz zdjęcia, skany, lub inne dokumenty jeśli takie posiadasz,
– dokonaj płatności on-line,
– opcjonalnie powróć na stronę sklepu w celu dołączenia dodatkowych dokumentów (pliki pdf, jpg, doc i inne),
– otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

Jakie dane osobowe muszę podać podczas składania zamówienia?
Dbamy o prywatność naszych klientów i wymagamy tylko dane niezbędne do realizacji zlecenia i potwierdzenia statusu płatności: imię, nazwisko, adres, e-mail. Zakładamy, że nasi klienci są osobami dorosłymi i nie interesuje nas ich data urodzenia.

Czy jest wymagany mój numer telefonu?
Podawanie numeru telefonu nie jest obowiązkowe, jednakże jego znajomość pozwala nam np. na wysłanie SMS-u z wiadomością o zakończeniu realizacji zlecenia. Nie każda osoba systematycznie konsultuje swoją skrzynkę mailową.

W jaki sposób mogę zapłacić za zlecenie?
Współpracujemy z niezależnym od nas serwisem transferuj.pl, dzięki któremu możesz bezpiecznie dokonać przelewu bankowego on-line. System obsługuje większość polskich banków.
Płatność możesz też zrealizować za pomocą PAYPAL, nawet jak nie masz założonego konta w tym serwisie, przy użyciu karty płatniczej wybierając opcję z założeniem konta, lub bez zakładania konta.

Dlaczego używając Windowsa XP mam problem z płatnością?
Faktycznie, system płatności transferuj.pl nie obsługuje przeglądarki Internet Explorer 8 (lub niższych wersji) i pokazuje błąd. W tej sytuacji radzimy dokonać płatności przez Paypal, lub zmienić przeglądarkę na np. Firefox, czy też Google Chrome.

Jak długo mam czekać na realizację zlecenia?
Zamówienia realizujemy zwykle w czasie do 24 godzin od chwili otrzymania płatności. Z reguły zlecenia otrzymane do godziny 14-tej staramy się wykonać tego samego dnia. W przypadku jakichkolwiek trudności natychmiast informujemy o tym klientów.
W przypadku pilnych spraw można nam wysłać zapytanie przez formularz KONTAKT i wtedy dostarczymy historię serwisową, lub ostatni przebieg na podany adres mailowy, jeszcze przed zredagowaniem gotowego raportu.

Czy jest możliwość sprawdzenia pojazdu o godzinie 21-szej?
W odróżnieniu od forum samochodowego, jesteśmy sklepem internetowym pracującym w godzinach biurowych.
Praktycznie realizacja pilnego zlecenia na ten sam dzień jest możliwa do godziny 16-tej. Zlecenia pilne mogą się wiązać z dodatkową opłatą.

Jaką drogą otrzymam mój raport?
Gotowe raporty dostarczamy wyłącznie drogą elektroniczną na adres mailowy podany nam przy składaniu zamówienia. Raport otrzymasz w formie pliku PDF. Do jego odczytania będziesz potrzebował bezpłatny program Adobe Reader. W przypadku braku tego programu, możesz go ściągnąć tutaj.
Nie zapomnij sprawdzić, czy nasza odpowiedź nie trafiła do folderu SPAM w Twojej skrzynce.

Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem mojego raportu do 24 godzin w dniu roboczym?
Przede wszystkim sprawdź folder SPAM w Twojej skrzynce. Jeśli nie znalazłeś naszego raportu, to napisz zapytanie o raport korzystając z formularza na stronie KONTAKT.

Co się stanie w przypadku niepowodzenia realizacji zlecenia?
Weryfikacja pojazdów nie jest nauką ścisłą i czasami z różnych powodów (np. zupełny brak wpisów w bazie serwisowej) może dojść do niewykonania usługi. W tym przypadku proponujemy klientowi do wyboru:
– uzupełnienie dokumentów sprawdzanego auta, np. o dowód rejestracyjny, lub książkę serwisową,
– sprawdzenie innego auta,
– zwrot wpłaconej sumy.

Jakiej kategorii pojazdy mogę sprawdzić w tym serwisie?
Sprawdzamy samochody osobowe, busy, furgony, dostawcze do 3,5 tony z zachowaniem warunków poszczególnych usług. Większe pojazdy tylko na indywidualne zamówienia.

Co mam zrobić, jeśli nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie?
W tej sytuacji zapraszamy do wysłania zapytania przez formularz na stronie KONTAKT.

Koszyk

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 AutoMedia